Wednesday, November 7, 2007

گذار از رسانه ملی!!!!! و جمهوری ...به سوی املاک سیمرغ


گفتني است "حسيني" در زمان حضور در ايران با راه‌اندازي يك شركت تبليغاتي، كليه فعاليت‌هاي تبليغي شركت بهينه‌سازي سوخت را برعهده داشت كه سوء‌استفاده‌هاي مالي وي نيز كشف شد.

سيد محمد حسيني از مجريان معروف برنامه‌هاي سرگرمي و مسابقات تلويزيوني كه چندي پيش، با هدف اخذ پناهندگي از كشورهاي اروپايي ، از ايران خارج شد، فعاليت خود را از عرصه هنر و موسيقي به عرصه فروش املاك تغيير داده است.


به گزارش بولتن نيوز وي در تلاش براي حضور در شبكه‌هاي ماهواره‌اي لس آنجلسي، حاضر به انجام برنامه‌هايي با حركات موزون و خوانندگي نيز شده بود، اما تلاش‌هايش براي اين امر به جايي نرسيد.
بر اساس اين گزارش وي به تازگي با هماهنگي مديران شبكه‌هاي ماهواره‌اي، آگهي فعاليت جديد خود را با نام "املاك سيمرغ" در اين شبكه‌ها پخش مي‌كند.
اين آگهي، همراه با موسيقي يك مسابقه سرگرمي تلويزيوني كه از شبكه سوم سيماي جمهوري اسلامي به مجري گري اين فرد پخش مي‌شد، به نمايش در مي‌آيد.
"حسيني" فعاليت زنجيره‌اي را در عرصه خريد و فروش املاك در دبي، قبرس و اوكراين آغاز كرده است.
چندي پيش يكي از برادران وي نيز كه در صدا وسيما مشغول به كار بود، به قصد همكاري با برادر خود از ايران خارج شد.
گفتني است "حسيني" در زمان حضور در ايران با راه‌اندازي يك شركت تبليغاتي، كليه فعاليت‌هاي تبليغي شركت بهينه‌سازي سوخت در برخي از شركت‌هاي زير مجموعه وزارت نفت را برعهده داشت كه در جريان حسابرسي‌هاي مالي، مواردي از سوء‌استفاده‌هاي مالي وي نيز كشف شد.

No comments: